napište nám: e-shop@raffine-pradlo.cz
Přihlásit se

Reklamace

20

06 2017

Reklamace

Praktické informace vztahující se k reklamacím.

Vybíráme pro Vás to nejkvalitnější spodní prádlo světových značek. Ovšem i u těch nejlepší výrobků se může stát, že se na nich vyskytne vada. V takovém případě není problém zboží reklamovat. Kvalita našich dodavatelů se pozná v tom, že počty reklamací jsou velmi nízké a v případě, že se reklamace objeví, je jejich přístup velmi pozitivní.


Protože víme, že reklamace není pro nikoho příjemným zážitkem, snažíme se ji vyřešit co nejvstřícnějším a nejrychlejším způsobem.

 
Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců, stejně jako v kamenném obchodě. Prodejce odpovídá za všechny skryté vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím, nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným, nevhodným zacházením nebo mechanickým poškozením a vady způsobené běžným opotřebením. Při praní a čištění prádla respektujte prací symboly uvedené výrobcem na etiketě.

 
Reklamaci je možné uplatnit poštou i osobně. Náklady na dopravu výrobku k nám hradí zákazník, zpět k zákazníkovi hradíme my. Prosíme, zabalte výrobek řádně a do obalu odpovídajícího povaze zboží, aby při přepravě nedošlo k dalšímu znehodnocení produktu. Vždy je třeba připojit popis vady - vyplněný reklamační lístek a kontakt na Vás. Každou reklamaci vyřizujeme bez zbytečného odkladu a o jejím průběhu bude zákazník vyrozuměn. Reklamované zboží odesíláme na posouzení výrobci a bude-li reklamace uznána dostanete zboží opravené nebo vyměněné za nový kus. Reklamaci vyřizujeme do 30 dní.

 
Reklamaci můžete uplatnit na kterékoliv prodejně Raffiné nebo spolu s reklamačním formulářem a kopií daňového dokladu zaslat na adresu: Brand Evolution lingerie, s.r.o., Teplická 19/24. 405 02 Děčín IV.

 
Pro Vaše pohodlí přikládáme několik praktických informací, abyste nemuseli reklamační řád dopodrobna studovat:

 
- k reklamaci přijímáme pouze čisté zboží

- k reklamaci je nutné prokázat nákup u nás, tzn. doložit originál nebo kopii dokladu o nákupu zboží

- reklamace se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením a nesprávným použitím či údržbou

- reklamaci je nutné uplatnit neprodleně po vzniku vady

- reklamovat zboží můžete až 24 měsíců od jeho zakoupení, přičemž v zákonem stanovené lhůtě 6 měsíců od nákupu je vada na zboží považována jako vada jakosti výrobku

 
Plné znění reklamačního řádu naleznete zde.